منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

طراحی وب، فرآیند برنامه ریزی، مفهوم سازی و تنظیم محتوا به صورت آنلاین است. امروزه طراحی یک وب سایت فراتر از زیبایی شناسی است و شامل عملکرد کلی وب سایت می شود. طراحی وب همچنین شامل برنامه های وب، اپلیکیشن های موبایل و طراحی رابط کاربری می باشد. در مقاله امروز به طراح وب سایت و نمونه طراحی سایت می پردازیم. در نهایت نیز به طراح سایت فروشگاهی می پردازیم.

طراح وب سایت

طراحی وب، فرآیند برنامه ریزی، مفهوم سازی و تنظیم محتوا به صورت آنلاین است. امروزه طراحی یک وب سایت فراتر از زیبایی شناسی است و شامل عملکرد کلی وب سایت می شود. طراحی وب همچنین شامل برنامه های وب، اپلیکیشن های موبایل و طراحی رابط کاربری می باشد. آیا می دانستید که طراحی وب می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد شما در موتورهای جستجو مانند گوگل داشته باشد؟ این مقاله به شما بینش مفیدی در مورد نحوه ایجاد یک وب‌سایت می‌دهد که نه تنها ظاهر خوبی داشته باشد، بلکه به درستی کار کند و در جستجو رتبه بالایی داشته باشد.

عناصر طراحی وب سایت

هنگام طراحی یک وب سایت، مهم است که هم ظاهر و هم عملکرد سایت را در نظر بگیرید. ادغام این عناصر قابلیت استفاده و عملکرد کلی سایت را به حداکثر می رساند. قابلیت استفاده سایت شما شامل عناصری مانند رابط کاربری آسان برای پیمایش، استفاده مناسب از گرافیک و تصاویر، متن خوب نوشته شده و به خوبی قرار داده شده، و طرح رنگ است. عملکرد سایت شما به سرعت، رتبه بندی، قابلیت جستجو و توانایی جذب مخاطبان شما اشاره دارد.

عناصر بصری

در اینجا یک مرور سریع از عناصری است که باید در هنگام طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید تا مطمئن شوید همه چیز به خوبی با هم کار می کند. هر بخش نکات و ترفندهایی را برای کمک به شما در شروع ارائه می کند. اساساً ظاهر و متن وب سایت شما دست به دست هم می دهند. این مهم است که نویسندگان و طراحان محتوا با یکدیگر همکاری کنند تا یک طراحی منسجم با عناصر متعادل ایجاد کنند. روی ایجاد تکه‌های متن (با استفاده از بلوک‌های متنی) تمرکز کنید تا گرافیک و تصاویر خود را تحسین کنید.

فونت ها

فونتی را انتخاب کنید که طراحی کلی شما را تحسین کند. فونت باید با طرح رنگ، گرافیک، تصاویر شما جفت شود و لحن کلی وب سایت شما را تقویت کند. ابزارهایی مانند Canvas Font Combinator می توانند به شما کمک کنند تا یک تطابق کامل با فونت خود پیدا کنید. ابزارهای طراحی وب مانند Page Cloud حتی شامل جفت فونت های متعدد در برنامه خود می شوند.

نمونه طراحی سایت

طرح‌های شگفت‌انگیز می‌توانند اطلاعات زیادی را تنها در چند ثانیه به هم منتقل کنند. این امر با استفاده از تصاویر و آیکون های قدرتمند امکان پذیر شده است. تصاویر و نمادهایی را انتخاب کنید که پیام شما را پشتیبانی و تقویت کنند. یک جستجوی سریع در گوگل برای تصاویر استوک و نمادها هزاران گزینه ایجاد می کند. هنگام طراحی وب سایت خود باید این عناصر کاربردی را در نظر بگیرید. وب سایتی که به درستی کار می کند برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو و ارائه بهترین تجربه ممکن به کاربران شما بسیار مهم است.

جهت یابی

ناوبری وب سایت شما یکی از عناصر اصلی است که تعیین می کند وب سایت شما به درستی کار می کند یا خیر. بسته به مخاطبان شما، پیمایش شما می‌تواند چندین هدف را انجام دهد: کمک به بازدید کنندگانی که برای اولین بار می‌توانند کشف کنند که سایت شما چه چیزی برای ارائه دارد، دسترسی آسان به صفحات شما برای بازدیدکنندگان بازگشتی، و بهبود تجربه کلی هر بازدیدکننده. برای راهنمایی های بیشتر در مورد ناوبری، این بهترین شیوه ها را بررسی کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

برای طراحی سایت فروشگاهی باید موارد زیر را مد نظر داشت:

رنگ ها یکی از مهم ترین عناصری هستند که در طراحی سایت باید در نظر گرفته شوند. به خاطر داشته باشید که تصورات نادرست زیادی در مورد روانشناسی رنگ وجود دارد، و تمرکز بر رنگ هایی که طراحی کلی و لحن وب سایت شما را تحسین می کنند، مهم تر است. طرح رنگ خود را با برند خود و پیام هایی که می خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید هماهنگ کنید.

چیدمان

اینکه چگونه تصمیم می گیرید محتوای خود را مرتب کنید، تاثیر چشمگیری بر قابلیت استفاده و عملکرد سایت شما خواهد داشت. هیچ قانون خاصی برای انتخاب چیدمان وجود ندارد، با این حال، چند اصل اصلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. مطمئن شوید که نیازهای مخاطبان هدف خود را در نظر گرفته اید و از استفاده از طرح بندی بیش از حد تحریک کننده که ممکن است پیام هایی را که می خواهید منتقل کنید کم کند، خودداری کنید.

شکل ها

استفاده از عناصر گرافیکی در طراحی وب می تواند به یکپارچه سازی متن و تصاویر کمک کند و به ظاهر کلی سایت کمک کند. ترکیب رنگ ها و اشکال زیبا می تواند به جلب توجه بازدیدکنندگان سایت شما کمک کند و به جریان کلی سایت شما کمک کند.

فاصله گذاری

فاصله یک عنصر کلیدی برای ایجاد وب سایت های بصری دلپذیر و آسان برای پیمایش است. هر عنصری در طراحی شما به یک شکل از فاصله استفاده می کند. استفاده مناسب از فضای خالی در ایجاد طرحی که به طور کامل متن، عکس و گرافیک را متعادل می کند، بسیار مهم است. ثابت نگه داشتن فاصله می تواند به کاربران شما کمک کند تا وب سایت شما را به راحتی مرور کنند. مفهوم فضای سفید قطعا اولویت طراحان وب مدرن است.

حال که با این موارد آشنا شدید، وقت آن رسیده تا وب سایتی را به شما معرفی کنم که همه این خدمات را عرضه میکند. در صورت به اینگونه خدمات و خدمات مشابه این، به وب سایت cms-iran.com سر بزنید و از خدمات آنها بهره ببرید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ساعت ۱۹ :۴۸ : ۱۶


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024