منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

تبلیغات گوگل ادز چیست :

گوگل ادز سرویس تبلیغاتی اصلی گوگل و تبلیغات منبع درآمد اصلی این شرکت است. در سال ۲۰۱۱ ۹۶٪ درآمد گوگل از تبلیغات بوده‌ است. سرویس تبلیغات از طریق گوگل ادز به مشتریان این امکان را می‌دهد که علاوه بر آن که سایت‌هایشان بر حسب رتبه‌ای که الگوریتم‌های گوگل به آن‌ها اختصاص داده‌است در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود، بتوانند سایت‌هایشان را در همان صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برای کاربرانی که جستجوهایی مرتبط با کسب و کار و وب‌سایت آن‌ها می‌کنند به صورت تبلیغات کوتاه در فرمت های مختلف به نمایش بگذارند.

 به این ترتیب صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند با هزینه‌هایی به نسبت کم وب‌سایت و کسب و کار خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. ممکن است شما در نتایج جستجو جایگاه خوبی نداشته باشید اما اگر به وب‌سایت و قابلیت تجاری خود اطمینان دارید می‌توانید با قدری هزینه در اولین صفحه نتایج جستجو حتی اولین وب‌سایتی باشید که کاربر با آن مواجه می‌شود. باقی کار با شما و کیفیت وب‌سایت و خدمات‌تان است که باید اعتماد مشتری را بتوانید جلب کنید.

در روش تبلیغ کار در گوگل ادز  گوگل ادوردزگوگل جهت نمایش دادن تبلیغ از حساب کسی که تبلیغ داده‌ است مبلغی کم نمی‌کند و فقط موقعی مبلغ کلیک را کم می‌کند که کاربر روی تبلیغ کلیک کرده و به سایت منتهی شود. همچنین اعدادی که گوگل جهت هر کلیک از حساب کم می‌کند یک عدد ثابت و مشخصی نیست و با موقعیت تبلیغ، نوع لغت و چندین پارامتر دیگر تغییر می‌کند و ممکن است در یک روز اعداد متفاوتی از یک حساب کم شود.

چرا باید از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

واضح است که تفاوتی بین نوع بازدیدکنندگان در سایت وجود دارد. بازدید کنندگانی که ممکن است سایت را در نتایج طبیعی گوگل پیدا کرده باشند رفتار متفاوتی با بازدید کنندگانی که از طریق گوگل ادوردز وارد سایت شده اند خواهند داشت. دلیل این امر بسیار ساده است. ترافیکی که از طریق جستجو و گشت و گذار بعبارتی سئو به دست آمده باشد، مربوط به بازدید کنندگانی است که اغلب به دنبال اطلاعات هستند. این در حالیست که بازدید کنندگان تبلیغات پولی به خوبی می دانند که بر روی تبلیغ کلیک می کنند و به دنبال خرید محصول یا خدمات موردنیاز خود هستند. بنابراین شما به میلیون ها بازدیدکننده مروری (از طریق نتایج طبیعی) نیاز ندارید. در عوض به بازدیدکنندگان خاص و هدفمندی نیاز دارید که از طریق ادوردز وارد سایت شده اند.

گوگل چگونه تبلیغات را دسته بندی می‌کند؟

گوگل زمانی که در مورد جایگاه تبلیغ و مزایده تصمیم گیری می‌کند، فاکتورهایی در مورد مزایده  bid (یا هزینه‌ای که برای هر کلمه در نظر گرفته‌اید) و تعداد افرادی که از طریق هر تبلیغ بر روی آن کلیک کرده اند را در نظر می‌گیرد. گوگل ادوردز به تبلیغات موثر اولویت بیشتری می دهد. اگر تبلیغ و مقصد آن به عبارت موردنظر مرتبط باشد، بازدیدکنندگان بیشتری از طریق پرداخت به ازای کلیک (تبلیغات گوگل) به سایت شما خواهند آمد. بازدیدکننده خوب می تواند به مشتری خوبی تبدیل شود.

اما چند نکته صادقانه

همه ما می‌دانیم که گوگل ادوردز به عنوان یک راه میانبر شناخته می‌شود و شما در عوض پولی که می‌پردازید، برای یک مدت محدود نسبت به رقبایتان در رتبه‌های بهتری قرار می‌گیرد. اگرچه استفاده از این روش تأثیر چندانی بر رتبه اصلی سایت شما ندارد، اما به هر حال برای جذب ترافیک و جذب مشتری برای کسب و کار مهم است. این موضوع و شاید راحت طلبی، متاسفانه باعث می‌شود که برخی از دوستان به صورت کاملاً ناشناخته و ناشیانه در این مورد دچار مشکل شوند. اما در اینجا چند توصیه برادرانه و دوستانه به شما دارم:

  • تا حد امکان با زبان انگلیسی و اصطلاحات رایج در تبلیغات آشنا باشید، تا بتوانید حداقل‌های انجام تبلیغات با این شیوه را انجام دهید؛

  • اگر مبتدی هستید و آموزش چندانی در این زمینه ندیده‌اید، ترجیحا وارد این حوزه نشوید و از یک شرکت واسطه بخواهید که برای مدت زمان کوتاهی تبلیغات شما را برعهده بگیرد. حتی اگر امکان آموزش هم فراهم باشد، باز هم سعی کنید از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید؛
  • تجربه در این زمینه بسیار مهم و تعیین کننده است. اگر تجربه داشته باشید، به راحتی می‌توانید از اطلاعات سایر رقبایتان کمک بگیرید و علیه خود آنها استفاده کنید. اما اگر بلد نباشید، مجبور هستید که به صورت دلاری هزینه کنید؛
  • تبلیغات گوگل خوب است، اما اگر صفحه فرود خوب نداشته باشید، اگر سئو سایت شما خوب نباشد، اگر فروشنده محصول خوب نباشید، و اگر بازدید کننده را راضی نکنید، بهترین شرکت‌های این سیاره خاکی هم نمی‌توانند به شما کمک کنند.

در جایگاه رتبه اول گوگل ادز ، هدفمند تبلیغات کنید و معجزه کنید

تبلیغات در گوگل به عنوان یکی از راه های اساسی برای فروش محصولات و یا خدمات به شمار می آید. اگر شما صاحب یک شرکت و یا برند هستید و قصد دارید محصولات خود را با مشتریان به اشتراک گذاشته و یا اینکه خدمات خود را به آن ها ارائه دهید،

به راحتی می توانید با تبلیغ در گوگل ادز به این مهم دست پیدا کنید.ما پکیج های متنوعی را به شما پیشنهاد میکنیم و مدیریت کل کمپین شما رو بر عهده میگیریم و تلاش میکنیم بیشترین ورودی را روانه سایت شما کنیم تا بازخورد خوبی از تبلیغات گوگل داشته باشید. اطلاعات بیشتر در سایت WWW.ADWORDS20.COM(ادوردز 20)

بازخورد این نوع تبلیغات به بودجه ای که شما میگذارید بر میگردد هر قدر بودجه بیشتری هزینه تبلیغ گوگل ادز کنید بازخورد بیشتری از تبلیغ خواهید دید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ساعت ۱۹ :۱۶ : ۳۹


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024