منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

بیمه ها، تضمینی برای جبران خسارات ناشی از وقوع حوادث پیش بینی نشده هستند. از این رو همانقدر که برای ایمن ماندن ساختمان ها از آتش سوزی یا سرقت، تصادف اتومبیل ها و غیره ضرورت دارند، در سفر نیز باید مورد توجه قرار بگیرند. از سوی دیگر از آنجایی که احتمال وقوع حادثه در انواع مختلف سفر اعم از زیارتی، تفریحی، داخلی و خارجی وجود دارد، به طور کلی می‌توان گفت که خرید بیمه مسافرتی برای تمام سفرها ضروری است. با این حال تهیه بیمه مسافرتی برای نوع خاصی از سفرها الزام قانونی دارد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم. با قاصدک 24 در ادامه این مطلب با عنوان ” خرید بیمه مسافرتی برای چه نوع سفرهایی ضروری است؟” همراه باشید.

سفر با تورهای مسافرتی

اگر تصمیم دارید تا از طریق یک دفتر خدمات مسافرتی و با استفاده از یک تور، سفر کنید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. به طور معمول کسانی که با تور سفر می‌کنند هزینه کل سفر را به صورت یک جا پرداخت می‌نمایند. یعنی مسافری که قصد دارد یک تور مسافرتی به مشهد را خریداری نماید لازم نیست تا برای خرید بلیط هواپیما یا قطار، خورد و خوراک، (رزرو هتل https://ghasedak24.com/hotel ) و غیره به صورت جداگانه، هزینه ای را پرداخت کند. چرا که تور مسافرتی در قالب یک پکیج در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

بر این اساس هزینه ای که از مسافر دریافت می‌شود برای تهیه بلیط قطار یا بلیط هر وسیله نقلیه دیگر+ هتل، خورد و خوراک و سایر تعهدات است. در این میان مجری تور نیز موظف است که مسافران را در طول سفر بیمه نماید. بر این اساس این پکیج باید دارای نوع خاصی از بیمه مسافرتی که معمولاً بیمه حوادث است هم باشد. با این حال در مواقعی امکان تخلف از سوی برگزارکنندگان تورهای گردشگری وجود دارد. به همین خاطر بد نیست بدانید که وجود بیمه در انواع تور مسافرتی یک موضوع ضروری است. از این رو شما قبل از امضا قرارداد یا خرید تور باید حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که بیمه را نیز در پکیج خریداری شده خود، دریافت نمایید.

سفرهای خارجی و دریافت ویزا

خرید بیمه مسافرتی پس از خرید بلیط هواپیما خارجی، تقریباً کاری عادی است. چرا که شما در اینگونه سفرها به دو دلیل عمده نیاز به تهیه این نوع بیمه دارید. دلیل اول که شاید بتوان آن را دلیل مهمتری بر شمرد الزام خرید این بیمه جهت ارائه مدارک به سفارت خانه ها برای دریافت ویزا است. امروزه بسیاری از کشورهای خارجی قبل از صدور مجوز ورود شما به خاک کشور خود از شما درخواست می‌کنند تا مدارکی را در خصوص سفرتان ارائه دهید. یکی از این مدارک، بیمه مسافرتی است که اغلب در کنار تائیدیه واچر هتل و بلیط هواپیما از شما دریافت می‌شود. از این رو اگر شما بخواهید به کشوری سفر کنید که جهت ورود به خاک آن باید ویزا بگیرید، نمی‌توانید از زیر پروسه خرید بیمه مسافرتی برای سفرهای خارجی، شانه خالی کنید.

در کنار الزامی که سفارتخانه ها برای خرید بیمه مسافرتی قرار داده اند اغلب مسافران، خود نیز به ضرورت این امر اشراف دارند. چرا که امروزه بیمه های مسافرتی دیگر یک خدمت لوکس و اضافه به حساب نمی آیند. بلکه داشتن بیمه ای که در صورت بروز مشکل بخشی از خسارات و زیانها را جبران نماید و حمایت کافی را از مسافر خود داشته باشد، ضرورتی است که بخشی از سبد خدمات سفر را به خود اختصاص می دهد. این الزام حتی به اندازه ای ویژه و ضروری است که برخی توصیه می کنند، اگر به هنگام سفر برای تهیه بیمه نامه مسافرتی مناسب خود پول کافی در اختیار ندارید، بهتر است از رفتن به مسافرت اجتناب کنید!

نکات مهم در خرید بیمه مسافرتی

در این میان باید به این نکته توجه داشته باشید که بهترین زمان برای خرید بیمه مسافرتی، اندکی پس از رزرو سفر است. شرایطی را در نظر بگیرید که در مقصد و محل اقامت خود هستید و از قضا هزینه احتمالی بیمه را نیز کنار گذاشته اما خرید آن را به تعویق انداخته اید. در این صورت ممکن است زمان مناسب را از دست بدهید و هنگامی برای خرید بیمه اقدام کنید که دیگر دیر است. جالب است بدانید بسیاری از مشاوران سفر توصیه می کنند در همان مراحل ابتدایی برنامه ریزی، برای خرید بیمه اقدام نمایید. همچنین قبل از خرید بیمه نامه مسافرتی بهتر است سیاست شرکت بیمه مورد نظر خود را بررسی نمایید. اگر بیمه نامه ای که خریداری کرده اید به هنگام تغییر برنامه سفر شما نیز تمام هزینه ها را هر چند با پرداخت مبلغی اضافه، پوشش دهد انتخاب درستی داشته اید. در غیر این صورت بهتر است با دقت بیشتری شرکتهای بیمه ارائه دهنده بیمه نامه های مسافرتی را بررسی و انتخاب کنید.

در پایان یادآور می‌شویم برای خرید بیمه مسافرتی خود به صورت آنلاین و در کمترین زمان می‌توانید به سایت قاصدک 24 مراجعه کنید. این مجموعه ضمن ارائه پلن های گوناگون بیمه مسافرتی سامان، انواع بلیط سفر اعم از بلیط اتوبوس، بلیط قطار و هواپیما را نیز به مشتریان خود عرضه می‌کند. در نتیجه کاربران محترم می‌توانند به راحتی کلیه ملزومات مورد نیاز سفر خود را از یک سایت خریداری نمایند.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ساعت ۱۶ :۵۴ : ۰۲


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024