منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  زرد زخم چیست؟
  خرید موتور بنلی قسطی یا موتور یاماها قسطی؟ کدام به صرفه تر است؟
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین



پنل اس م اس رایگان

خواب نیاز اساسی و مشترک همۀ انسان­هاست. همۀ ما تقریباً یک‌ سوم زندگی خود را در رختخواب می­‌گذرانیم و یک خواب راحت انرژی موردنیاز برای فعالیت‌­های روز بعد ما را تأمین می‌­کند. برای داشتن خوابی باکیفیت نیازمند داشتن یک تخت‌خواب استاندارد و مناسب هستیم تا روز جدید خود را پرانرژی و با آمادگی شروع کنیم – .

از این رو دقت در انتخاب تخت‌خواب استاندارد و مناسب در هنگام خرید از اهمیت ویژه­ای برخوردار است؛ بنابراین با آگاهی کامل از نیاز خود و ویژگی­‌های متناسب با آن برای خرید اقدام کنید.

هرچند تنوع زیاد معمولاً سبب دشواری در انتخاب می‌­شود اما همین موضوع می‌­تواند به شما در آگاهی بیشتر از نوع تخت‌خواب مناسب‌تان مطابق با کاربرد، اندازه، ارتفاع، جنس، رنگ و … کمک کند

ارتفاع تخت‌خواب استاندارد بزرگسال

یک تخت‌خواب استاندارد نباید مماس با زمین باشد. هرچند باز بودن زیر تخت شما را مجبور می­‌کند تا مدام آن را تمیز کنید اما لبه‌­های مماس نیز مانع از گردش هوا می‌­شود. برای سهولت در تمیز کردن زیر تخت‌خواب سعی کنید تختی انتخاب کنید که دسترسی به قسمت زیرین آن آسان‌­تر باشد.

 ( تخت کمجا )

بهترین زاویه‌ای که هنگام نشستن روی تخت باید بین زانو و ران ایجاد شود 90 درجه است به طوری که کف پاها در تماس کامل با کف زمین باشد و زانوها قائم بر بدن باشند ( سرویس بهداشتی دست شویی )

از این رو ارتفاع مناسب برای یک تخت‌خواب استاندارد برای یک فرد بالغ بین 35 تا 40 سانتی­متر است و اندازه­‌هایی کمتر و یا بیشتر از آن دردسرآفرین خواهند بود. اگر ارتفاع کمتر از این میزان باشد هنگام نشستن روی لبۀ تخت پاها کاملاً جمع شده و زانوها بالا می­‌آیند که سبب ایجاد احساسی ناخوشایند به‌خصوص در افراد قدبلند می‌­شود.

ولی این مسئله به همین‌­جا ختم نمی­‌شود و شما برای بلند شدن و دراز کشیدن روی تخت با سختی مواجه خواهید شد ضمن آنکه مرتب کردن تخت‌­های کوتاه سخت و خسته­‌کننده است.

عکس این موضوع نیز صادق است و اگر ارتفاع تخت بیش از این اندازه باشد ضمن خطر آسیب­‌دیدگی در صورت افتادن از روی تخت، نشستن روی آن و حتی بالا و پایین رفتن از آن به‌خصوص برای افراد قدکوتاه مشکل­ خواهد بود.

بهترین راه برای حصول اطمینان از ارتفاع مناسب تخت، نشستن روی آن است که معمولاً از طرف فروشندگان مانعی ندارد ( یراق اتاق خواب فانتونی )

ارتفاع تخت خواب کودک

ابعاد تخت بر اساس وزن، قد و ابعاد بدن کودک متغیر است. تختخواب یک نوزاد و شیرخوار باید لبه های بلندی داشته باشد. البته اگر کودک شما شیرخوار نیست، ارتفاع 30،20 سانتی متری تخت از سطح زمین مناسب به نظر می رسد. برای سن های بالا تر که قد کودک بلند تر می شود فاصله 40،30 سانتی متر هم استاندارد است. اگر قد کودکی بلند تر و یا کوتاه تر از میانگین سنی اش باشد این ارتفاع می تواند تغییر کند ( کابینت دستشویی )

سهولت در جابه­‌جایی

از دیگر ویژگی­‌های یک تخت‌خواب استاندارد سهولت در حمل و نقل آن است. هرچند تقریبا تمام تخت‌خواب­‌ها قابل جدا شدن هستند اما اگر مستاجر هستید و مدام مجبور به باز و بسته کردن قطعات آن می‌­شوید سعی کنید مقاوم­‌ترین تخت را از این نظر انتخاب کنید تا در طولانی مدت آسیب نبیند ضمن آنکه برای اطمینان بیشتر مراحل دقیق کار را از فروشنده بپرسید.

مسئلۀ دیگری که در مورد سهولت جا به جایی بسیار مهم است سبک بودن تخت است. برخی تخت‌خواب­‌ها بسیار سنگین بوده و هنگام حمل و نقل و جا به جایی مشکل­‌آفرین می­شوند؛ پس اگر نیاز به جا به جا کردن مداوم تخت دارید هنگام خرید به وزن آن توجه کنید

رنگ تختخواب

رنگ تخت‌خواب یکی از مهم­ترین ویژگی‌های موردنظر هر شخص هنگام خرید است. هرچند این موضوع مسئله­‌ای کاملاً سلیقه‌­ای است و از شخصی به شخص دیگر متفاوت است، رعایت چند نکته به انتخاب بهتر و مناسب­‌تر کمک خواهد کرد.

 ( فروش کابینت روشویی ).

اولین نکته توجه به سن و جنس شخصی است که قرار است از تخت‌خواب استفاده کند. اگر تخت را برای یک شخص مسن خریداری می‌­کنید معمولاً رنگ­‌های تیره­ مناسب­تر به نظر می­‌رسند؛ اما اگر تخت برای اتاق کودک و نوجوان تهیه می‌شود قطعاً رنگ­‌های شادتر متناسب با جنسیت آن­ها توصیه می‌­شود. البته رنگ محیط، وسایل و دیوارها نیز در این انتخاب باید در نظر گرفته شود .

اگر تخت‌خواب را برای جهیزیۀ یک نوعروس خریداری می­‌کنید موضوع کمی متفاوت‌­تر خواهد بود. در این مورد نیز علاوه بر سلیقۀ هر فرد که مقدم بر هر چیز دیگری است، تناسب رنگ تخت با سایر وسایل سبب جلوۀ بیشتر آن­ها می‌­شود.

ضمن آنکه اگر اتاق‌خوا‌‌ب‌تان کوچک است انتخاب رنگ­های روشن‌­تر برای بزرگ­تر و دل‌بازتر جلوه دادن محیط توصیه میشود که رنگ سفید بهترین انتخاب خواهد بود و به راحتی با سایر رنگ‌ها سِت می‌­شود..

از طرفی رنگ قهوه‌­ای نیز علاوه بر زیبایی خاصی که دارد هیچ‌وقت از مد نمی­‌افتد

بهترین رنگ برای تخت نوزاد، طیف رنگی کرم تا استخوانی است. این رنگ، هم فضای اتاق را روشن می کند و هم در صورت کثیف شدن، لک ها را بهتر نشان می دهد. تخت نوزاد هر روز باید تمیز شود. وجود یک پشه بند دور این تخت، نوزاد شما را از گزند حشرات دور نگه می دارد. لبه های بلند دور این تخت ها برای جلوگیری از سقوط نوزاد به روی زمین است؛ پیشنهاد می کنیم یکی از این لبه ها امکان باز شدن داشته باشد.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ساعت ۲۰ :۰۸ : ۴۷


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024