منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها

rss rss rss

لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

تعبیر خواب :: برای دسترسی به کلمه مورد نظر بر روی حروف مورد نظرتان کلیک کنید ...
 الف  ب  پ  ت  ث  ج  چ  ح  خ  د  ذ  ر  ز  ژ  س  ش
 ص  ض  ط  ظ  ع  غ  ف  ق  ک  گ  ل  م  ن  و  ه  ی

 تعبیر خواب
1 2 3 7
تعبير ديدن سکه در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف س بر اساس حروف الفبا

ديدن سکه امروز در خواب نقشي از خواهش هاي نفساني و تجلي تمايالات کوچک و کم ارزش و کم تاثير زندگي است در خواب و چنانچه در روياها سکه مشاهده کنيم تعبير کلي اين است که با يک امر تفنني رو به رو خواهيم شد. اگر در خواب ببينيد که در جيب خود تعداد زيادي سکه داريد قدرت شما را در برآوردن آرزوهاي بزرگتان نشان نمي دهد بلکه گوياي اين است که در آينده به امور تفنني خواهيد پرداخت و مسائلي شما را سرگرم مي کنند که تاثير بزرگي در زندگيتان ندارند. اگر در خواب ببينيد که سکه اي در راه يافتيد خبري به شما مي رسد و چيز کوچکي براي مدتي کوتاه شما را دل خوش مي سازد و اگر دست در جيب خويش کرديد و دريافتيد که سکه اي داشته ايد که آن را گم کرده ايد اندوه کوچکي براي شما پيش مي آيد که دوامش نيز اندک است. ابن سيرين در اين مورد نوشته: از جانب فرزند نگران مي شويد. اما چون ارزش سکه با ارزش فرزند قابل مقايسه نيست نمي توان گم شدن سکه را به نگراني درباره فرزند تعبير کرد با اين وجود عقيده معبران کهن محترم است. اگر در خواب ديديد کسي مشتي سکه به شما داد، نشان آن است که کسي به شما اعتماد مي کند و احتمالا مورد مشاوره قرار مي گيريد و راي و عقيده شما راه گشاي مشکل ديگري خواهد شد و اگر شما به کسي يک مشت سکه داديد از رنج و اندوه و غم فارغ مي شويد. داشتن سکه طلا همانقدر که در بيداري خوب است و دارنده اش را خوشحال مي کند در خواب نيکو نيست چون ابتلا و گرفتاري را نشان مي دهد به خصوص اگر روي آن نقشي باشد و شما آن نقش را در خواب ببينيد. تنها مورد استثنايي آن است که روي سکه يا پلاک طلاي شما اسماالله يا شمايل اوليا نقش شده باشد که بسيار خوب است.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن سکنجبين در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف س بر اساس حروف الفبا

سکنجبين در واقع سرکه و انگبين و مخلوطي است از سرکه و عسل که به ميزان و مقدار معين در هم مي آميختند و از مخلوط آن شربتي خوشگوار و معطر و فرح بخش به وجود مي آوردند. در برخي نقاط که عسل يافت نمي شد يا مي خواستند شربتي ارزان قيمت فراهم کنند سکنجبين را از مخلوط سرکه و شکر تهيه مي کردند ولي همچنان آن را سکنجبين مي ناميدند و امروز که عسل گران يا کمياب تر از سابق شده به طور کلي اين شربت را با شکر تهيه مي کنند. در روياهاي ما تعبير سکنجبين نيز مخلوطي است از تعابيري که براي سرکه و عسل و انگبين نوشتيم. اگر ميزان عسل بر سرکه بچربد سکنجبين بسيار شيرين مي شود و طبعا تعبير انگبين و عسل بر خواب حاکم مي گردد و اگر ترش مزه باشد يعني سرکه بيش از عسل و شکر و انگبين در آن آميخته باشند سرکه محور خواب قرار مي گيرد. انگبين نعمت و فراواني است و سرکه مالي است مفت و بي زحمت که نوشتيم مالا ما را غمين و حزين مي کند و چنانچه ترشي سرکه چندش و آزردگي ايجاد کند و در خواب محسوس باشد غم و اندوه است. حال اگر در خواب ببينيد که سکنجبين مي خوريد چنانچه شيرين بود و شريني آن را حس کرديد پول و نعمتي به دست شما مي رسد که موجب خوشحالي شما مي گردد و اگر ترش بود غمي در کمين شما نشسته. همين حالت است اگر سکنجبين به ديگري بدهيد. چنانچه بدانيد سکنجبين ترش به او مي دهيد عالما عامدا او را غمگين مي کنيد و آزارش مي دهيد و چنانچه بدانيد آنچه مي دهيد شيرين است نيکي مي کنيد و موجبات خوشدلي او را فراهم مي آوريد.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن سيني در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف س بر اساس حروف الفبا

سيني زني است که به شما خدمت مي کند و خيلي هم نزديک است. او هم مي تواند مستخدم و پرستار باشد و هم زن و همسر. اگر ديديد سيني نو و تميز و درخشنده و قشنگي داريد مي توانيد به آن زن هرکس هست متکي و به صداقت او معتقد و اميدوار باشيد ولي اگر سيني کج و کوله و زشتي داشتيد خواب شما مي گويد زني که به شما خدمت مي کند آزرده است يا نسبت به شما و زندگيتان صداقت لازم را ندارد. داشتن چندين سيني گوياي تعدد خدمتکاران نيست بلکه بيانگر آن است که او قدرت حسن خدمت و ابزار حسن نيت و خدمت بيشتر را دارد اما توانايي شما در قبول محبت محدود است.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن سينه در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف س بر اساس حروف الفبا

سينه استطاعت بيننده خواب است. چنانچه در خواب ببينيم که سينه اي فراخ داريم زندگي ما گشاده مي شود و وسعت مي يابد و روزي مان فراخ مي يابد و به همين نسبت صدر و وسعت نظر خواهيم يافت اگر چه در بيداري فاقد آن باشيم.چنانچه در خواب ببينيم سينه ما کوچک شده و محقر و ضعيف گرديده تعبير بر عکس است و روزيمان تنگ مي شود و دنيا بر ما سخت خواهد گرفت.اگر در خواب ببينيم سينه تنگ شده دل تنگ مي شويم.در خواب حالتي فيزيکي پيش مي آيد که اصطلاحا مي گويند بختک روي شخص افتاده. منظور از اين حالت خفگي نيست بل که حالتي است که در خواب احساس آن برايمان پيدا مي شود. حس مي کنيم که سينه ما تنگ شده و نفس کشيدن دشوار گرديده اين حالت است که دل تنگي تعبير مي شود. اگر ببينيم سينه ما گرفته به طوري که نمي توانيم حرف بزنيم و به راحتي نفس بکشيم غمي براي ما مي رسد. ديدن سينه ديگران نيز همين تعابير را دارد. اگر ببينيم سينه ما چاق و ورزيده شده مانند ورزشکاران سينه پيدا کرده ايم روزي مي يابيم و نعمت هائي به ما مي رسد اگر چنان شده باشد که چون زنان سينه آويخته داشته باشيم نيکو نيست و خواب ما مي گويد غم و اندوهي را تحمل مي کنيم که بر سينه ما سنگيني خواهد کرد و اثر ممتد و مداوم خواهد داشت. زني اگر ببيند سينه اش مثل مردان صاف شده و برجستگي آن از بين رفته نيکو نيست و از جانب فرزند يا فرزندانش غمناک مي شود و چنانچه فرزند نداشته باشد از سوي خواهر يا برادرش لطمه مي خورد يعني از کساني که با او هم شير هستند.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن سينما در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف س بر اساس حروف الفبا

اگر در خواب ببينيد کسي شما را به سينما دعوت مي کند يا خودتان به سينما مي رويد ياهمراه کسي عازم سينما هستيد دست به کاري مي زنيد که سودي عايدتان نمي کند ولي وقت شما را مي گيرد. سينما نيز مثل سيرک اشتغال به امور تفنني است. اگر در خواب ديديد که از سينما خارج مي شويد از ماجرايي فراغت حاصل مي کنيد يا خود را کنار مي کشيد و اگر ديديد همراه جمعيتي مي خواهيد وارد سالن سينما مي شويد در امري پر هياهو و پرجنجال مداخله مي کنيد که احتمالا به شما هيچ ارتباطي ندارد. اگر از سينما خوشحال و راضي بيرون آمديد موضوعي خانوادگي شما را غمگين مي کند. اين مسئله ممکن است به خانواده شما مربوط نباشد ولي کلا خانوادگي است و چنانچه ديديد ناراضي و ناخشنود بيرون آمديد کاري انجام مي گيرد که موجب خشنودي و رضايت شما مي شود. اگر ديديد خودتان فيلم نشان مي دهيد دروغ مي گوييد و تظاهر مي کنيد و در نتيجه اطرافيان خود را گول مي زنيد و حقايقي را وارونه جلوه مي دهيد و اگر ديديد خودتان در سينما نقشي به عهده گرفته ايد مردم درباره شما حرف خواهند زد و سر زبان ها خواهيد افتاد.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن سيمرغ در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف س بر اساس حروف الفبا

سيمرغ مرغي است افسانه اي که وجود ندارد ليکن در ادبيات بسياري از ملت ها بخصوص کشورهاي مشرق زمين زياد از او نام برده شده و حتي اشکالي براي او قائل شده اند که غالبا مشابه و پرجلال است. ديدن سيمرغ در خواب نيکو است و رويائي ميمون و مبارک محسوب مي شود. اگر در خواب ببينيد سيمرغي بر بام خانه شما لانه کرده جاه و جلال و شوکت و مال خواهيد يافت و روزگار شما خوبترين چهره را خواهد گرفت و از اين بهتر وقتي است که ببينيد سيمرغي از هوا بر بام خانه شما فرود آمده يا در خانه شما مامن و ماوا گرفته است. معبران نوشته اند سيمرغ ماده زني است صاحب جمال و جلال که به زندگي بيننده خواب تحولي دل خواه خواهد بخشيد. تشخيص مادگي و نرگي سيمرغ در خواب فقط از طريق ذهن ممکن است که حس کنيم اين سيمرغ ماده يا نر است. چنان چه بيماري در خواب ببيند شفا خواهد يافت و اگر وامداري اين رويا را ببيند اداي دين خواهد کرد. اگر دختري دم بخت سيمرغ را در خواب ببيند شوهري دل خواه و نمونه خواهد يافت و اگر زن نازا سيمرغ در خواب ببيند صاحب فرزند خواهد شد و چنان چه پير زن يا پير مردي سيمرغ ببيند با نيک نامي از دنيا خواهند رفت و رستگار خواهد شد زيرا سيمرغ در خواب افراد سنين بالا نشان رستگاري است و نوشته اند که ملائک و کروبيان در قالب سيمرغ در خواب ظاهر مي شوند. اگر در خواب ببينيد که سيمرغ شما را به چنگال گرفت و به آسمان برد خوابي است نيکو که مي گويد جاه و مقام پيدا مي کنيد ولي اگر شما را از چنگال راها کند خبر از انهدام و نيستي است بعد از يک دوره رفاه و بزرگي. به هر حال ديدن سيمرغ در خواب خوب است بخصوص اگر ببيند که سيمرغ در خانه اش بچه نهاده پول و مال فراواني تحصيل خواهيد کرد و برخي از معبران نوشته اند بيننده اين خواب گنج خواهد يافت ولي نيکو نيست اگر ببينيد که سيمرغ در خانه شما مرد يا بچه نهاد و بچه و جوجه اش مرد.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن سيمان در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف س بر اساس حروف الفبا

سيمان امور دست و پاگير و گرفتاري است. چنانچه در خواب ببينيد که سيمان درست مي کنيد به کاري دست و پاگير و شلوغ دست مي زنيد که موجب رنج و زحمت مي شود. کاري که به دقت و سرعت نياز دارد چه اگر اهمال کنيد فرصت را از دست مي د هيد و ندامت خواهيد کشيد و ملامت خواهيد شنيد. اگر ديديد ديگري سيمان مي ريزد و آن سيمان به شما تعلق دارد کسي براي شما خدمتي انجام مي دهد که به استحکام موقعيت شما مي انجامد ولي براي او سخت و دشوار است. اگر ديديد کيسه هاي سيمان خريده ايد مسائلي يکسان اما متعدد شما را مشغول خواهد کرد. سيمان اگر خاکستري باشد همان تعابير گفته شده را دارد اگر سياه باشد غم و اندوه مي آورد و اگر سرخ باشد فرح و شادي با خود دارد و کلا سيمان چندان بد نيست.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن سيل در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف س بر اساس حروف الفبا

از امام جعفر صادق عليه السلام نقل مي کنند که سيل در خواب يا فتنه و بلاست يا لشکري غالب و دشمني بزرگ که لشکر غالب، دشمن بزرگ و نيز فتنه است و بلا که ناخواسته و نا آگاه بر انسان ها نازل مي شود. سيل در خواب هاي ما حادثه اي است بزرگ و خانمان بر انداز که اگر انتظارش را هم نداشته باشيم قدرت مقابله با آن را فاقد هستيم زيرا سيل در بيداري بنيان کن و منهدم کننده مي باشد. چنانچه در خواب ديديد سيل حادث شده در زندگي آينده شما اتفاقي مي افتد بزرگ و سهمگين که چنانچه در خواب ديديد سيل حادث شده در زندگي آينده شما اتفاقي مي افتد بزرگ و سهمگين که خطر آفرين است و طبعا نمي تواند از هيچ جهت خوب و مفيد باشد. اگر ديديد دور از جريان سيل ايستاده ايد و از محلي امن به آن نگاه مي کنيد از گزند حادثه در امان مي مانيد و با اين که آن اتفاق مهم واقع مي شود به شما گزندي وارد نمي آيد ولي اگر ديديد در سيل هستيد و آب به سوي شما مي آيد حادثه شما را در بر مي گيرد. چنانچه در خواب ديديد سيل شما را فرا گرفت و دستتان به جائي استوار است و آب نمي تواند شما را بشويد و ببرد مهابت خطر کمتر است اگر در خواب ببينيد سيل جاري است اما آب آن روشن است و ماهي آن در آن شنا مي کند حادثه اي بزرگ چنان که گفتم اتفاق مي افتد اما نيک فرجام است.هرچه آب سيل گل آلود وکثيف باشد خطر بيشتر و غم و اندوه حاصله از وقوع حادثه پيش بيني نشده افزون تر مي باشد. اگر در خواب ببينيد سيل جاري شده و شما جائي امن ايستاده ايد ولي آب خرابي ايجاد کرد و منطقه اي که خانه شما نيز در آن واقع است ويران نمود نشان آن است که به علت همان حادثه بزرگ دگرگوني بنيادي به وجود مي آيد و اهالي آن منطقه از جمله شما زيان مي بريد ولي اگر ديديد سيل جائي را خراب نکرد و شما بيمناک ويرانگري آن بوديد شما زيان نمي بينيد. آنچه در اينجا هم ترس بيشتر از ويراني سيل اهميت پيدا مي کند و گوياي تاثير در آينده بيننده خواب است. معبران نوشته اند که سيل در منطقه گرمسير نشان شادي و فرج و خير و برکت. اگر در خواب ببينيد سيل بدون خشم و خروش و حتي بي آنکه شما بترسيد و بگريزيد وارد خانه شما شد خوب است و سودي عايدتان مي گردد اما اگر خشم و خروش داشته باشد نيکو نيست. اگر بترسيد و بگريزيد حتي سيل به شما کاري نداشته باشد نيکو نيست. اگر آب روشن و صاف اما سيل صدا داشته باشد خوب نيست. شنيدن صداي سيل در معرض خطر و غم و رنج قرار گرفتن است.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن سيگار در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف س بر اساس حروف الفبا

سيگار نيز تعبيري چون ديگر وسائل تدخين دارد. کلا تلخ کامي است ولي استثنائا به کوتاهي عمر بيننده خواب و کسي که سيگار را مي کشد و کوتاه مي کند اشاره اي مي نمايد. چپق طول و اندازه ندارد و با دود کردن توتون طول چپق کوتاه يا بلند نمي شود. قليان نيز شکل ثابت دارد و اين ها عموما وسائل تدخين و در خواب هاي ما نشان تلخ کامي هستند اما سيگار چون قد و اندازه دارد و با کشيدن کوتاه مي شود معبران با عمر و زندگي بيننده خواب و کشنده سيگار ارتباط داده اند.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن سيرک در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف س بر اساس حروف الفبا

امروز سيرک يک موضوع مهجور و متروک است. در مشرق زمين و در کشورهاي آسيائي اصولا سيرک نبوده و نيست. گه گاه يک دسته از بندبازان و بازيگران همراه چند دلقک و معدودي حيوان رنجور و گرسنه به اين قسمت از جهان مي آمدند و به نام سيرک چند شب مردم را سرگرم و سرکيسه مي کردند و به راه خود ادامه مي دادند و مي رفتند. تا آنجا که من به خاطر دارم در ايران شايد پنج بار سيرک آمده باشد ولي در کشورهاي اروپائي و امريکايي سيرک بسيار متداول بوده و روزگاري سيرک بازان از شهرت و اعتبار و درآمد خوبي برخوردار بودند. اينک در اروپا و امريکا نيز سيرک وجود ندارد و اگر هم باشد زياد مطرح و محل اعتنا نيست زيرا تلويزيون جاي آن را گرفته و مردم جهان را از ديدن سيرک بي نياز کرده است. تلويزيون به خيلي از چيزها نقطه پايان نهاد از جمله به سيرک به طوري که نسل جوان مغرب زمين نه تنها به سيرک توجه و اعتناي زيادي ندارد بلکه بسياري از آنها در عهد شکوفايي تلويزيون به دنيا آمده اند و اصولا سيرک و سيرک بازان را نديده اند. پس اينکه يک ايراني، سيرک در خواب ببيند بعيد التصور است. سيرک بازان به ظاهر مردمي خوشحال و خوشبخت هستند اما در حقيقت با مردم ديگر فرق ندارند چه بسا بدبخت تر هستند. ضمنا سيرک بازان هر جا که وارد شوند براي مردم آنجا بيگانه اند و با همه صميميت و آشنايي که تظاهر مي کنند هم خودشان احساس بيگانگي مي کنند و هم مردم نمي توانند آنها را به عنوان همشهري بپذيرند. با توجه به اين مسائل چنانچه در خواب سيرک ببينيم نشان آن است که با مردمي بيگانه و مسائلي تفنن آميز رو به رو مي شويم. ذهن ما از اشتغالات غير ضروري و غير مفيد خبر مي دهد و مردمي که مي آيند و نمي مانند و مي گذرند. ديدن سيرک در خواب فريب زندگي است. کليه گول زنک هاي زندگي روزمره ما ممکن است در خواب به صورت سيرک ظاهر شوند و مردم بيگانه اي که فقط به گرفتن علاقه و عادت دارند نه دادن و سود رسانيدن. زندگي ما پر است از گول زنک ها. يک بچه را يک جغجغه خوشحال مي کند و گول مي زند و ما را يک خانه يا يک اتومبيل پر زرق و برق پس نفس مسئله فرق نمي کند نوع گول زنک متفاوت مي شود. همه اين گول زنک ها به صورت سيرک در خواب هاي ما نقش مي پذيرند و کسي که در خواب سيرک ببيند با توجه به نوع زندگي خودش مي تواند تشخيص دهد که بسته کدامين گول زنک خواهد شد.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
1 2 3 7

 

دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان

کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004-2011