منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها

rss rss rss

لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

تعبیر خواب :: برای دسترسی به کلمه مورد نظر بر روی حروف مورد نظرتان کلیک کنید ...
 الف  ب  پ  ت  ث  ج  چ  ح  خ  د  ذ  ر  ز  ژ  س  ش
 ص  ض  ط  ظ  ع  غ  ف  ق  ک  گ  ل  م  ن  و  ه  ی

 تعبیر خواب
1 2 3 5
تعبير ديدن شمشاد در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف الف بر اساس حروف الفبا

شمشاد مردي است نه چندان توانگر و مال دار و نه چندان فقير و مستمند ولي هر چه دارد مي نماياند و پنهان نمي کند. او حد خويش را مي شناسد و در رعايت حدود ديگران نيز اصرار دارد. او انساني است که هر چه زائد بر نياز خويشتن دارد در پايان سال انفاق مي کند و مجددا با اقل سرمايه کار خويش را مي آغازد و در آخر سال بار ديگر صاحب تمکن مي گردد و برنامه سال پيش را به اجرا در مي آورد. او مردي است خوش رو و نيک محضر و راز دار که اسرار اطرافيان خويش را مي داند و هرگز بر زبان نمي آورد و پرده کسي را نمي درد. شمشاد در خواب هاي ما چنين انساني است به اضافه سرسبزي و فرح و شادي. پس اگر در خواب شمشاد ديديد اشاره اي است به اين که در آينده نه چندان دور با چنان مردي برخورد خواهيد داشت. ديدن شمشاد خوب است و به هر عنوان که ببينيد تعبير بدي ندارد و اگر در خانه خود داشته باشيد و در خواب ببينيد که در باغچه محل مسکوني خودتان شمشادهايي کاشته ايد و داريد البته بهتر است تا در پارک يا جاي ديگر ببينيد.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن ايوان در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف الف بر اساس حروف الفبا

ديدن ايوان نوساز و با شکوه ميمون و مبارک است چه متعلق به خودتان باشد و چه در عالم خواب حس کنيد که آن ايوان به شما تعلق ندارد. بلندي سقف ايوان رفعت انديشه و جاه طلبي بيننده خواب را مي رساند و اين خوب است اگر در ايواني آباد و با شکوه و با سقفي بلند و ستونهاي محکم و استوار ايستاده باشيد. ديدن ايوان ويران و کهنه ساز که ديوارهاي بي رنگ و آجري داشته باشد نشان آن است که امکان توفيق براي شما بوده اما نتوانسته ايد پيروز شويد و اگر خارج از ايوان ايستاده باشيد و چنين منظره اي ببينيد با مردي برخورد مي کنيد که از نظر شخصيت بزرگ است اما از نظر مادي ضعيف و ناتوان و احتمالا او مي تواند براي شما و شما براي او موثر باشيد. به هر حال ايوان بلندي قدر و مرتبه است و ستونهاي آن قدرت که هر چه ستونها استوارتر باشند گوياي قدرت بيشتر شما هستند.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن انگشتوانه در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف الف بر اساس حروف الفبا

انگشتوانه يا انگشتونه جسمي فلزي است که براي دوخت و دوز بر سر انگشت مي کنند تا انتهاي سوزن به گوشت انگشت دوزنده فرو نرودو در واقع نوعي وسيله دفاعي است براي حفظ انگشت. داشتن انگشتونه براي مرد خوب نيست و براي زن نيکو است و گوياي امنيتي است که در محيط خانواده و محدوده زندگي خويش خواهد يافت. اگر مردي انگشتونه اي ببيند يا بيابد و به انگشت خويش بکند به کمک کسي نيازمند مي شود که احتمالا يک زن است و از اين کمک بهره مند مي گردد. چنان چه کسي انگشتوانه اي به شما داد اگر آشنا باشد گوياي اين است که در آينده از حمايت مادي و معنوي دوستي برخوردار مي شويد و اگر بيگانه بود نيازمند اين حمايت مي شويد بي آنکه کسي را به عنوان حامي سراغ داشته باشيد. داشتن انگشتوانه هاي زياد در خواب بيان کننده اين است که خواب بيننده مورد اتهام قرار مي گيرد. زني اگر ببيند که تعداد زيادي انگشتوانه دارد به شدت مورد حسد واقع مي شود. ديدن انگشتوانه سوراخ در خواب بيان کننده خيانت کسي است که نسبت به او اعتماد فراوان داريد. براي مرد ديدن انگشتوانه اي که سوراخ و غير قابل استفاده باشد گوياي اين است که زني به او دورغ مي گويد که ممکن است همسرش باشد.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن انگشتر در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف الف بر اساس حروف الفبا

اگر در خواب ببينيد که انگشتري در دست داريد که قبلا هرگز نداشته ايد و از ديدن آن به انگشت خود دچار حيرت و تحسين شده ايد نشان آن است که به موفقيت بزرگي مي رسيد که براي ديگران و حتي خودتان باور کردني نيست. اگر کسي انگشتري به شما داد و شما آن را به انگشت خود کرديد از جانب آن شخص سودي عايد شما مي شود که بر اعتبارتان مي افزايد. گرفتن انگشتري از ديگران خوب است و نفعي که عايد بيننده خواب مي گردد منوط است به شخصيت و شغلي که دهنده انگشتر دارد و محلي که انگشتري گرفته و داده مي شود. اگر کسي در خواب ببيند که انگشتري خودش را شکست در صورتي که ازدواج کرده باشد بين او و همسرش اختلاف و جدايي اتفاق مي افتد. اگر در خواب ديديد که انگشتري خود را به کسي امانت داده بوديد و او آن را آورد و مسترد داشت خواب شما مي گويد که در آينده اي نه چندان دور از زني يا دختري خواستگاري مي کنيد که او نمي پذيرد و چنان چه در شرايط ازدواج نباشد از آرزو و تمنائي بر آورده نشده خبر مي دهد. گم شدن انگشتري براي زن بخصوص اگر نگين داشته باشد خوب نيست چون خبر مي دهد که بيننده خواب کسي را از دست مي دهد يا از سمتي معزول مي شود.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن انگشتان در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف الف بر اساس حروف الفبا

در خواب نامه هاي سنتي نوشته اند که پنج انگشت دست راست در تاويل پنج نمازي هستند که در طول شبانه روز مي گزاريم. هر يک از انگشتان دست راست نماينده يکي از نمازهاي پنج گانه، انگشتان دست چپ فرزندان برادر . اگر کسي ببيند که انگشت دست راست ندارد نشان آن است که براي فرزند يا برادرش پيش آمد سوئي اتفاق مي افتد. اگر انگشتان زرد باشند از بيماري بيينده رويا خبر مي دهند که او بايد مراقب صحت و سلامت خويش باشد. انگشتان سياه اندوه و کسالت است و انگشتان صورتي يا سرخ و به هر تقدير در خواب ، خوش حالت و خوش رنگ گوياي سلامت و موفقيت در کار زياد شدن انگشتان پا زيادي کار و مشغله است و زياد شدن انگشتان دست توانائي در انجام کارها. اگر کسي در خواب ببيند که انگشت پاي او آفت ديده به طوري که راه رفتن براي او به صعوبت امکان پذير مي گردد غم و اندوهي به او مي رسد و اگر ببيند که يک يا چند انگشت پاي او کم شده بين او و دوستي جدايي مي افتد.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن انگبين در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف الف بر اساس حروف الفبا

انگبين يا عسل در خواب ديدن نيکو است. انگبين در خواب مال است، سود است، پول است و بخصوص پولي است که بدون زحمت و تکاپو عايد بيننده رويا مي شود. برخي از معبران، انگبين را ميراث نوشته اند و ذکر کرده اند که انگبين ميراث يا دفينه و يا سپرده اي است که شما از وجود آن اطلاع نداريد و اگر داشته باشيد در مورد مالکيت آن مطمئن نيستيد لذا از يافتن و ديدنش ذوق زده و متعجب خواهيد شد. چنان چه در خواب ببينيد که ظرفي مملو از انگبين به شما مي دهند رنگ آن را مورد توجه قرار دهيد. اگر رنگ آن طبيعي نباشد و فرضا سياه بزند گوياي آن است که نيرنگي به شما زده مي شود. عسل و انگبين تلخ يا داراي هر مزه ديگري که شيرين نباشد شکست و ناکامي است و چنان چه کسي چنين انگبيني به شما داد اين ناکامي را از جانب او تحمل خواهيد کرد.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن انار در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف الف بر اساس حروف الفبا

انار ميوه اي است بهشتي و ديدن آن در خواب نيکو است. معبران کهن انار را به مال و پول تعبير کرده اند و حتي برخي از آن ها مقدار پولي را که به دست بيننده خواب مي رسد برآورد کرده و هر انار را هزار درم نوشته اند که مثلا مي توانيم بگويم هزار تومان. اين تعبير از آن جهت شده که انار دانه دانه است و در قديم که اسکناس و چک وجود نداشت معاملات صرفا با سکه انجام مي گرفت لذا هر انار راهزار سکه بر آورد کرده اند. انار لهيده و گنديده انساني است احمق و ابله و مزاحم چنانچه کسي در خواب ببيند اناري لهيده در دست دارد يا انار گنديده و شلي را در راه يافت با انساني احمق و ابله برخورد مي کند . داشتن انار شيرين و با طراوت، اندوختن پول است و چنانچه ببينيد تعداد زيادي انار در ساک نهاده ايد يا در خانه خود داريد گوياي آن است که مال اندوزي مي کنيد و به جمع آوري پول مي پردازيد. برخي از معبران انار شيرين و با طراوت را به زن خوب روي و مهربان تعبير کرده اند. چنانچه کسي ببيند اناري شيرين و تازه دارد يا از ديگري مي گيرد زني خليق و خوبروي سرراهش قرار مي گيرد. اگر اناري از درخت کنديد و خورديد و به دهان شما خوش آمد از جانب همسري خوب روي و خوش خلق بهره مند مي گرديد. روي هم رفته ديدن انار در خواب به وقت خود يعني در فصل انار خوب است و در بي وقت خوب نيست. انار ترش غم و اندوه است اما اگر اناري خورديد که ديديد طعم آن را نمي دانيد، شيرين است يا ترش همان تعبير انار را دارد. چنانچه کسي ببيند که در خواب انار شيرين مي خورد اگر تاجر است سود مي برد و اگر مسافر است به سلامت به خانه باز مي گردد و اگر جوان و مجرد است همسري دل خواه مي يابد و بخصوص اگر بيمار است شفا حاصل مي کند. ديدن دانه هاي انار بدون پوست و پي خوب نيست و چنانچه در خواب از دست کسي بگيريد نشان آن است که از جانب او به شما غمي ميرسد و زياني وارد مي آيد. در بيداري اگر کسي اناري پوست بکند و دانه کند و نمک و گلپر بزند و مقابل ما در بشقابي بنهد محبت کرده است اما اگر در خواب کسي اين کار را بکند گوياي آن است که براي ما توطئه اي ترتيب داده که بايد هشيار و بينا و آگاه باشيم. ما نيز اگر در خواب انار دانه کنيم و در بشقاب پيش روي کسي قرار دهيم خواب ما مي گويد که درباره او حسن نيت نداريم و کاري مي کنيم که به او زيان مي رسد چه آن شخص در خواب ما شناخته باشد چه ناشناخته.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن اندام در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف الف بر اساس حروف الفبا

اندام هاي انسان در خواب احکام جداگانه و متفاوت دارند که در جاي خود نوشته مي شود . دست، پا، دهان، چشم، ابرو، انگشت و بالاخره هر يک از اعضا و اندام ما تجسم چيزي هستند که به جاي آن چيز در خواب ما شکل مي گيرند و از رابطه ما با حوادث و اشخاص و اشيا اشاراتي مي دهند. روي هم رفته اگر ببينيد اندام شما زياد تر از حد طبيعي شده نشان آن است که ياران و دوستان و احبا شما زياد خواهند شد. متعدد شدن دستها ازتشديد اعمال شما خبر مي دهد. اعمالي که مبتني بر نفس و ذات بيننده خواب هستند و از سرشت و طينت او نشات مي گيرند. براي نمونه اگر ديديد که به جاي دو دست چندين دست داريد خواب شما مي گويد بيش از گذشته کارهاي نيک و بد انجام مي دهيد . چنانچه آدم خوبي باشيد بيشتر نيکي مي کنيد و اگر بد باشيد و تا کنون بدي کرده ايد اعمال بد شما فزوني مي يابد که البته زيان آن اعمال بد به خودتان باز مي گردد. چنانچه در خواب ببينيد پايتان بريده شده سفري در پيش داريدو اگر دست و پايتان را بريده ديديد ياران شما بخصوص متعلقانتان متفرق مي گردند.اگر ببينيد که گوشت بدن خود را مي بريد نفعي عايد شما مي شود و چنانچه ديگري گوشت شما را مي برد از شما به او سودي مي رسد که خودتان راضي نيستيد. چنانچه در عالم خواب عضوي از بدن خويش را متالم و دردناک احساس کنيد در صورتي که در بيداري دردي نداشته باشيد و نگراني بيمار شدن هم برايتان وجود نداشته باشد خواب شما از يک ببيماري نزديک خبر مي دهد ولي اگر واقعا دردي داشته باشيد اما در خواب عضو ديگري را دردناک احساس نمائيد اين خواب تعبيرندارد زيرا واکنش نگراني شماست. چنانچه کسي در خواب ببيند دستهايش اضافه شده اما دستهاي اضافه زنانه است نه مردانه کسي او را فريب مي دهد يا زني وسوسه گر و فتنه انگيز در مسير زندگيش قرار مي گيرد. اگر ببينيد که دست يا پايتان با شما به حرف زدن پرداخت نشان آن است که مردم درباره شما بد قضاوت مي کنند و بد مي گويند و انگشت نما مي شويد و رسوائي به بار مي آوريد. اگر مشاهده کنيد که يکي از اعضا بدن شما در جاي خودش نيست و در عالم خواب ندانيد براي آن عضو چه اتفاقي افتاده و کجاست خوابتان مي گويد که يکي از اقربا و نزديکان شما به جائي مي رود که يا نمي دانيد آن جا کجاست و يا آنقدر دور است که نمي توانيد از او خبر بگيريد. اگر در خواب ديديد که دو دهان داريد خواب شما مي گويد که آمادگي داريد تا فردي آزمند و طماع باشيد. داشتن چشم اضافي دلبستگي است به دنيا و مال دنيا که پسنديده نيست.چنانچه در خواب ببينيد که مرغي ناشناخته (مشروط بر اينکه کلاغ يا کرکس نباشد) و شما ندانيد نام آن مرغ چيست از گوشت شما ربود و برد که بخورد نشان آن است که چيزي از شما به جبرو عنف گرفته مي شود . اگر در عالم خواب ببينيد که دست يا پاي شما را بريده اند ولي مجددا آن عضو در جاي خودش روئيده و به وجود آمده صاحب فرزند مي شويد و اگر در شرايط پدر و مادر شدن نيستيد يکي از اقربانتان فرزندي مي آورد که او به شما خيلي نزديک است.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن انجير در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف الف بر اساس حروف الفبا

در نفايس الفنون نوشته شده انجير در خواب نيکو است و رزق و روزي حلالي است که نصيب بيننده رويا مي شود و برگ انجير انديشه و خرد است. ابن سيرين اعتقاد دارد انجير در خواب نيکو نيست چه در فصل باشد و چه بد هنگام که اگر ببينيد انجير مي خوريد يا جمع مي کنيد زياني به شما مي رسد و کاري انجام مي دهيد که ندامت و شماتت به دنبال دارد. چند معبر ديگر نيز در مواردي انجير را بيماري دانسته اند بخصوص انجير زرد و لهيده ولي اعتقاد نگارنده اين است که انجير چون از ميوه هاي تقديس شده است و در مذاهب توحيدي از آن به نيکي نام برده شده در خواب ديدن آن نيکو است ولي معبر بايد جهات مختلف و رابطه آن را با چيزهاي ديگر در خواب ديده مي شود مورد توجه قرار دهد. انجير سياه نشانه غم است و اندوه انجير سبز و شيرين بي اثر مي باشد. به هر حال از ديدن انجير در خواب بيمناک و نگران نباشيد که نيکو است.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن افيون در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف الف بر اساس حروف الفبا

لطفا به حرف ـ ت ـ کلمه ـ ترياک ـ مراجعه کنيد.



https://night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
1 2 3 5

 

دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان

کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004-2011